Jumat, 22 Februari 2013

5 Printer Inkjet Terbaik 2012

 

Bagi anda yang menyukai pencetak Inkjet, berikut 5 Printer Inkjet terbaik 2012 yang boleh menjadi bahan pertimbangan anda sebelum membeli pencetak. Artikel ini seomga bermanfaat bagi anda yang akan membeli pencetak khususnya pencetak inkjet.
Ini adalah 5 Printer Inkjet Terbaik 2012:

1. HP Deskjet 1000
Printer ini tidak hanya murah, tapi jjangan memberikan kualiti warna
yang cukup baik untuk saiz pencetak dengan harga murah. HP Deskjet 1000 juga mempunyai kelajuan cetak yang sangat cepat (16ppm untuk mono dan warna 12ppm). Tidak ada ciri-ciri tambahan yang mewah, bahkan anda harus menyediakan kabel USB sendiri.

2. Epson Stylus SX425W
SX425W dilengkapi dengan slot kad memori, WiFi Printing dan scanner pelbagai fungsi serta fotocopy. Printer ini menggunakan dakwat Durabrite Epson, Sehingga kertas cepat kering selepas keluar dari printer. Anda pun mendapat hasil cetakan yang sangat bersih dan cerah.

3. HP Photosmart 7510
Dengan kualiti cetak yang sangat tinggi dan harga yang sangat rendah, HP Photosmart 7510 boleh menjadi pilihan anda. Printer inkjet ini menggunakan lima tangki dakwat (CMYK) ditambah dengan pigmen hitam untuk lebih jelas. Printer ini menghubungkan ke Mac melalui USB atau rangkaian rumah anda menggunakan WiFi b / g / n dan mempunyai AirPrint untuk mencetak dari peranti iOS.

4. Canon Pixma MX870
Jika anda mencari pencetak yang menajubkan untuk pejabat kecil atau home office, Canon PIXMA MX870 boleh menjadi pilihan anda. Seperti canon terbaru, Printer ini menggunakan sistem lima tangki dengan pigmen hitam untuk mencetak teks sejernih kristal dan tahan air. PIXMA MX870 tidak boleh mencetak langsung ke cakera optik tetapi kemudahan faks dan 35 keping dokumen feeder yang digunakan mungkin lebih untuk digunakan di pejabat kecil.

5. Brother MFC-J6910DW
Jika anda perlu untuk mencetak di kertas A3, Printer Brother ini boleh menjadi pilihan anda. MFC-J6910DW merupakan peranti pelbagai fungsi yang kompak untuk mencetak sehingga saiz A3. Printer ini mempunyai dua dulang kertas, sehingga anda boleh memuatkan kertas A3 dan A4 secara serentak.

Semoga artikel 5 Printer Inkjet Terbaik 2012 dapat bermanfaat bagi anda.

http://agitaafrina.wordpress.com/2012/12/27/5-printer-inkjet-terbaik-2012/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

silahkan memberikan kritik dan saran, terimakasih